54001, м.Миколаїв, вул. Адміральська, 22 +38 068 4404824 oblrada@mksat.net

ЗАСІДАННЯ РОБОЧОЇ ГРУПИ

03.10.2019

3-го жовтня в Миколаївській обласній раді на чергове засідання зібрались члени робочої групи з вивчення ситуації, яка склалася навколо залізничного вокзалу Миколаїв-Пасажирський. Цього разу вирішено декілька організаційних питань. Зокрема, внесено зміни до складу робочої групи: ввійшли депутат Миколаївської обласної ради Вадим Олабін та депутат Миколаївської міської ради Анатолій Петров.

         Учасники зустрічі обговорили результати візиту Міністра інфраструктури Владислава Криклія. Голова робочої групи наголосив, що діяльність депутатів обласної та міської рад, спрямована на поліпшення ситуації на Миколаївському залізничному вокзалі, триватиме й надалі.

         «Хочу сказати, що після вчорашнього візиту міністра інфраструктури, ситуація кардинально не змінилася. Владислав Криклій висловився за передачу об’єкту у концесію. Я хочу сказати, що це не остаточне рішення міністра. На наступній сесії ми плануємо розглянути питання надання нам повноважень для ведення переговорів з міністерством інфраструктури, Верховною Радою України відносно подальшої долі вокзалу і ситуації там»,- зазначив Ілля Рєзніков.

         Додатково члени робочої групи перейнялися проблематикою розвантаження обласного центру від великогабаритного транспорту. Не секрет, що значна частина вантажівок рухається містом в напрямку терміналів «Ніка-Тера», порту «Ольвія». Через відсутність відстійників та об’їзної дороги водії далекобійники змушені чекати своєї черги на вивантаження на узбіччях міських вулиць.

         Депутат Миколаївської міської ради Анатолій Петров в ході засідання робочої групи запропонував розвантажити вулиці обласного центру шляхом будівництва об’їзної дороги та накопичувальних стоянок. Між іншим, саме порт «Ніка-Тера», який представляє Анатолій Петров, має в експлуатації транспортні відстійники – накопичувачі. Протягом доби вони обслуговують близько 350 автомобілів.

         «Ці накопичувальні майданчики дозволяють нашим автомобілям не завантажувати вулиці Миколаєва. У промисловій зоні Корабельного району обласного центру жодна стивідорна компанія таких накопичувачів не має. А ця проблема стосується як міста, так і області»,- зазначив Анатолій Петров. Сьогодні логістика Корабельного району – це Проспект Богоявленський та залізнична колія, яка займає майже його третину. Сумарно протягом року цими двома шляхами до портів і у зворотньому напрямку доставляється 7 млн. т вантажу. В разі передачі у концесію порту «Ольвія», за підрахунками Анатолія Петрова, вже за рік підприємство вийде на вантажообіг у 5 млн.т, 3 мільйони тон дасть «Єврозовнішторг», на сьогодні порт «Ніка-Тера» вийшов на показник у вісім мільйонів. Аналогічну діяльність здійснює «Океан». Враховуючи такий перебіг подій за відсутності об’їзної дороги Миколаєву може загрожувати транспортний колапс.

         «В обласній державній адміністрації є документи. Вона йде від Шевченкового, недобудований мостовий перехід через Українку, через Прибузьке з виходом на трасу біля Глиноземного заводу. З них 2,5 кілометра міської території. 37 кілометрів – область»,- проінформував колег депутат міської ради.

         За попередніми підрахунками, зробленими декілька років тому, 2,5 кілометра коштуватимуть 35 мільйонів, іще 37 км. обласних вартуватимуть 150 мільйонів. Сьогодні ж ціни інші. Відповідно й розрахунок зміниться у бік збільшення.

         Вислухавши думки всіх присутніх колег Ілля Рєзніков запропонував наступне засідання провести із запрошенням експертів міського та обласного управлінь економіки і транспортників для досягнення спільних результатів та взаємодії.

 

 

Липень 2024
Нд Пн Вт Ср Чт Пт Сб
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      
Tabunschik
Голова обласної ради Табунщик
Антон Вікторович 
підписатись на розсилку