«В ОБЛАСТІ НАЛІЧУЄТЬСЯ 6 РАЙАВТОДОРІВ І МИ ХОЧЕМО ЇХ ПРИЄДНАТИ ДО КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА, НАД СТВОРЕННЯМ ЯКОГО МИ ВЖЕ РІК РОЗМІРКОВУЄМО»,- ДЕПУТАТИ ПОСТІЙНОЇ КОМІСІЇ З ПИТАНЬ ПРОМИСЛОВОЇ ПОЛІТИКИ
Депутати Миколаївської обласної ради, члени постійної комісії з питань промислової політики та підприємництва, енергетики та енергозбереження, транспорту та розвитку інфраструктури мають намір ініціювати запуск пілотного проекту по перетворенню ДП «Миколаївський облавтодор» та його філій на комунальне підприємство. Про це йшлося під час чергового засідання комісії 13 травня.
В його системі колись працювало 24 підприємства-філії. Після першої хвилі оптимізації їх залишилося 17. Згодом відбулося іще одне скорочення. Результатом цього стало фактичне функціонування всього декількох підприємств-філій в регіоні.
Справа у тім, що розмови про необхідність глибокого реформування дорожньої галузі в Україні точилися вже протягом декількох років поспіль. Цю структуру вважали і вважають досі недієздатною, рудиментарним залишком минулого навіть окремі столичні менеджери-управлінці.
Все це, і дії колишнього керівництва ДП «Миколаївський облавтодор», призвели до того що сьогодні матеріально-технічна база не дозволяє облавтодору на рівних конкурувати з приватними структурами. Станом на травень поточного року підприємство має борг у сумі 62 мільйона гривень.
«На сьогодні «Миколаївський облавтодор» знаходиться в жалюгідному стані, до якого був доведений за кілька останніх років. Область і колектив трудовий знаходяться зараз не зовсім в стабільному стані, що стосується зимового утримання, тому що незрозуміло, як ефективно будуть приватні компанії, не маючи баз, обслуговувати обласні дороги. Це що стосується експлуатації. Кілька разів ми зустрічалися з комісією і прийшли до розуміння, що потрібно виходити з ситуації через створення комунального підприємства на базі області і брати філії, пілотних кілька філій взяти, ввести в комунальне підприємство через оренду. Що ми таким чином виграємо? Перше, ми збережемо зарплату. Те, що співробітники компанії будуть далі продовжувати без затримок отримувати зарплату, і друге, область по районам зніме з себе ризикову таку, патову ситуацію щодо зимового утримання доріг. Тому що завжди керівництво згадує про дорожні організації восени, пізньої осені, коли потрібно готуватися до зими. Але до зими потрібно готуватися вже зараз. Тому, було прийнято рішення, ми зі свого боку дамо кілька філій, вони вже, велика частина, один напрямок Доманівський, вже відпрацьований, запускаємо Єланець і також будемо пропонувати Криве Озеро, Первомайськ та Врадіївку. Подивимося, як це буде поетапно. До кінця тижня ми підготуємо відповідну інформацію для аналітики», - сказав Олександр Колосовський, виконуючий обов´язки директора підприємства.
«В області налічується 6 райавтодорів, і ми хочемо їх взяти і приєднати до того комунального підприємства, над створенням якого ми вже рік розмірковуємо. За яке ще не проголосували, але сподіваюся, що проголосуємо. Наша каденція закінчується, і нам треба щось залишити для спадкоємців, - підкреслив Валерій Колесніков.
У підсумку досягнуто домовленість відносно підготовки декількох варіантів завершення процесу.
19 листопада об 11.00 відбулось засідання постійної комісії обласної ради з питань спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Миколаївської області, житлово-комунального господарства, капітального будівництва та архітектури
18 листопада об 11.00 відбулось засідання постійної комісії обласної ради з питань захисту прав і свобод людини, законності і правопорядку, антикорупційної та регуляторної політики, регламенту, депутатської діяльності та етики, комунікативної політики
15 листопада об 10.00 відбулось засідання постійної комісії обласної ради з питань науки і освіти, інновацій, молоді, сім'ї і спорту, культури та духовності
Нд | Пн | Вт | Ср | Чт | Пт | Сб |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | |||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
Антон Вікторович