54001, м.Миколаїв, вул. Адміральська, 22 +38 068 4404824 [email protected]

Сайт відновлює свою роботу після кібератаки. Інформація в процесі актуалізації.

"ДРУКАРНЯ МАЄ РОЗВИВАТИСЯ",- ДЕПУТАТИ ПОСТІЙНОЇ КОМІСІЇ З ПИТАНЬ ЖКГ

18.09.2018

18 – го вересня відбулось засідання постійної комісії облради з питань житлово-комунального господарства, регулювання комунальної власності, приватизації та капітального будівництва. До порядку денного було внесено десять профільних питань.

         Зокрема два з них стосувалися діяльності комунального підприємства "Миколаївська обласна друкарня". Виконувач обов’язків директора підприємства Христина Синичків звернулася до депутатського корпусу обласної ради з пропозицією проведення інвентаризації друкарні за участі представників власника. Останній комплексний документ датується 2014 роком.

         " Разом з колективом нашої друкарні ми прийняли рішення провести комплексну інвентаризацію для того, щоб розуміти яке у нас "озброєння"в друкарні. І для нас, для нашого колективу було б дуже важливо, щоб власник в особі депутатського корпусу і фахівців обласної державної адміністрації разом увійшли до складу інвентаризаційної комісії",- запропонувала членам постійної комісії обласної ради з питань житлово-комунального господарства, регулювання комунальної власності, приватизації та капітального будівництва Христина Синичків.

         За її інформацією сьогодні зношеність основних фондів складає понад 70 %. Перший квартал 2018-го підприємство завершило зі збитковим показником. Фінансові втрати складають 414 тис.грн. Таку ситуацію Христина Синичків пояснила наявністю ряду об’єктивних причин.

         " Перше - підвищення ціни на матеріали, якими користується у виробництві Миколаївська обласна друкарня. Після Нового Року вартість газетного паперу, фарби, пластин суттєво зросла. Попереднім керівництвом не було прийнято рішення вносити у цінову калькуляцію на виготовлення продукції реальну вартість цих матеріалів. У зв’язку із цим протягом декількох місяців продукція виготовлялася у мінус",- зазначила сьогоднішній фактичний керівник підприємства.

         В ході аналізу роботи друкарні Христиною Синичків виявлено і ще ряд порушень. Так, 20 жовтня 2017 року тодішній очільник друкарні разом з головним бухгалтером створили "Ф.О.П." і підписали договір сумісної діяльності. У підсумку третина доходів комунального підприємства залишалася у гаманці "Ф.О.П.". За попередніми підрахунками завдано збитків на 1 млн. 330 тис.162 грн. У липні поточного року договір сумісної діяльності між "Ф.О.П." та друкарнею було розірвано. Хоча й досі підприємець винен друкарні 89 тисяч гривень. Скільки ж насправді недоотримано коштів комунальним підприємством у результаті неефективної діяльності попереднього директора покаже аудиторська перевірка.

         Виходячи із сучасних реалій, Христина Синичків звернулася до депутатів обласної ради з проханням підтримати розвиток друкарні і звільнити терміном на три роки від обов’язкової сплати до обласного бюджету 50% від оренди майна комунальної власності. Йдеться про 120 тисяч гривень на рік.

         Однозначно депутати обласної ради висловились за підтримку друкарні і її сьогоднішнього керівника. З доопрацюванням і виконанням рекомендацій членів постійної комісії з питань житлово-комунального господарства, регулювання комунальної власності, приватизації та капітального будівництва питання буде запропоновано розглянути депутатському корпусу у сесійному режимі.

ПОДІЇ

Розпорядженням голови обласної ради від 02.10.2025 р. №383-р скликано тридцять першу позачергову сесію Миколаївської обласної ради восьмого скликання, яка відбудеться 09 жовтня 2025 року об 11 годині у м. Вознесенськ Миколаївської області.

29 вересня 2025 року о 14.00 відбудеться засідання постійної комісії з питань екології, охорони довкілля, раціонального природокористування, туризму та рекреації

29 вересня 2025 року об 11.00 відбудеться засідання постійної комісії  з питань спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Миколаївської області, житлово-комунального господарства, капітального будівництва та архітектури

26 вересня 2025 року о 14.00 відбулось засідання постійної комісії  з питань соціальної політики, охорони здоров’я, материнства, дитинства, захисту прав учасників і ветеранів АТО/ООС та їхніх сімей, гендерної рівності

25 вересня 2025 року о 14.00 відбулось засідання постійної комісії з питань захисту прав і свобод людини, законності і правопорядку, антикорупційної та регуляторної політики, регламенту, депутатської діяльності та етики, комунікативної політики

25 вересня 2025 року об 11.00 відбулось засідання постійної комісії з питань регіонального розвитку, планування, бюджету, фінансів та інвестицій

24 вересня 2025 року о 10.00 відбулось засідання постійної комісії з питань промислової політики, підприємництва, транспортної інфраструктури, водногосподарського комплексу, енергетики та енергозбереження, зв’язку та цифровізації

23 вересня 2025 року об 11.00 відбулось засідання постійної комісії з питань науки і освіти, інновацій, молоді, сім’ї і спорту, культури та духовності

23 вересня 2025 року о 14.00 відбулось засідання постійної комісії з питань аграрної політики, землекористування, розвитку села та продовольчої безпеки

Tabunschik
Голова обласної ради Табунщик
Антон Вікторович 
підписатись на розсилку