УРЯД ВДОСКОНАЛИВ ФУНКЦІОНУВАННЯ ЦЕНТРІВ НАДАННЯ АДМІНПОСЛУГ ТА ЇХНІХ ТЕРИТОРІАЛЬНИХ ПІДРОЗДІЛІВ
14 серпня Кабінет Міністрів ухвалив ініційовані Мінекономрозвитку зміни до чинного законодавства з метою удосконалення роботи центрів із надання адміністративних послуг (ЦНАП), їхніх територіальних підрозділів та віддалених робочих місць адміністраторів.
“Центри надання адміністративних послуг повинні стати ближчими до людей. Не лише в тому, щоб бути територіально близько до найменшого села, але й щоб в них були інформаційні термінали, засоби для доступу маломобільних груп населення. Наприклад для пенсіонерів, батьків з дитячими візочками та інших. Тому ми приділяємо велику увагу ефективності роботи віддалених робочих місць, які мають бути повноцінними сервісними центрами для надання адміністративних послуг. Особливо в ОТГ та віддалених регіонах України”, - коментує вказане рішення Степан Кубів.
Ухвалена Урядом постанова, серед іншого, передбачає внесення змін до Примірних положень та регламенту центру надання адміністративних послуг, зокрема, щодо введення норми обов’язкового облаштування їх інформаційними терміналами та іншими програмно-технічними засобами самообслуговування громадян.
ЦНАПи та територіальні підрозділи мусять розміщуватись на першому або другому поверхах будівель і облаштовуватись повним комплексом необхідних засобів доступу до приміщень маломобільних груп населення.
Постанова Уряду врегулювала питання створення та функціонування територіального підрозділу, віддаленого робочого місця адміністратора центру (у тому числі утвореного в об’єднаній територіальній громаді), а також питання діяльності старост з надання ними адміністративних послуг в якості адміністратора віддаленого робочого місця.
Так, зокрема, рішення про утворення територіального підрозділу або віддаленого робочого місця адміністратора центру ухвалюється тим самим органом, що утворював сам центр із надання адмінпослуг в залежності від потреб населення, що проживають на території населеного пункту чи громади. Віддалене робоче місце адміністратора може бути мобільним - для можливості віддаленого прийому громадян адміністратор має бути забезпечений повним комплексом необхідних технічних засобів.
---------------
17 грудня о 15.00 відбулось засідання президії обласної ради
---------------
16 грудня о 10.20 відбулось засідання постійної комісії обласної ради з питань науки і освіти, інновацій, молоді, сім'ї і спорту, культури та духовності
---------------
16 грудня об 11.00 відбулось засідання постійної комісії обласної ради з питань спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Миколаївської області, житлово-комунального господарства, капітального будівництва та архітектури
---------------
16 грудня о 13.00 відбулось засідання постійної комісії обласної радиз питань соціальної політики, охорони здоров’я, материнства, дитинства, захисту прав учасників і ветеранів АТО/ООС та їхніх сімей, гендерної рівності
---------------
13 грудня об 11.00 відбулось засідання постійної комісії обласної ради з питань регіонального розвитку, планування, бюджету, фінансів та інвестицій
---------------
13 грудня о 13.00 відбулось засідання постійної комісії обласної ради з питань екології, охорони довкілля, раціонального природокористування, туризму та рекреації
---------------
12 грудня о 10.00 відбулось засідання постійної комісії обласної ради з питань промислової політики, підприємництва, транспортної інфраструктури, водногосподарського комплексу, енергетики та енергозбереження, зв’язку та цифровізації
---------------
11 грудня о 10.00 відбулось засідання постійної комісії обласної ради з питань науки і освіти, інновацій, молоді, сім'ї і спорту, культури та духовності
Нд | Пн | Вт | Ср | Чт | Пт | Сб |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 31 |
Антон Вікторович