УРЯД ЗАТВЕРДИВ ПОРЯДОК ВИКОРИСТАННЯ КОШТІВ У РОЗМІРІ 70 МЛН ГРН ДЛЯ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЦЕНТРІВ НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ
9 жовтня Кабінет Міністрів України затвердив розроблений Мінекономіки Порядок використання коштів, передбачених у державному бюджеті для забезпечення центрів надання адміністративних послуг (ЦНАП) обладнанням для видачі паспортних документів, посвідчення водія та реєстрації транспортних засобів.
Відповідна постанова Уряду встановлює механізм використання коштів у розмірі 70 млн грн, передбачених у держбюджеті для забезпечення центрів обладнанням для видачі паспортних документів, посвідчення водія та реєстрації транспортних засобів. Також Уряд затвердив процедуру визначення ЦНАПів, які будуть забезпечені відповідним обладнанням.
Відповідно до плану заходів з реалізації Стратегії реформування державного управління України на 2019-2021 роки (розпорядження Уряду № 474 від 24 червня 2016 року) саме Мінекономіки виконує завдання із забезпечення ЦНАПів обладнанням для видачі паспортних документів, посвідчення водія та реєстрації транспортних засобів.
Мінекономіки формує перелік ЦНАПів, для яких буде здійснюватись закупівля обладнання на підставі рекомендацій, наданих облдержадміністраціями. У свою чергу такі рекомендації формуються на основі інформації від селищних і міських рад щодо утворених ними ЦНАПів з урахуванням кількості населення адміністративно-територіальної одиниці, яку обслуговує відповідний ЦНАП, характеристик приміщення ЦНАПу, його кадрового і матеріально-технічного забезпечення, відстані до відповідного ЦНАПу, підключення відповідного ЦНАПу до національної системи конфіденційного зв’язку.
При цьому, з метою забезпечення доступності адміністративних послуг, при формуванні переліку ЦНАПів, для яких буде здійснені закупівлі передбаченого обладнання, перевага буде надана тим ЦНАПам, що створені органами місцевого самоврядування в селищах, містах і об’єднаних територіальних громадах із населенням від 10 до 80 тис. осіб.
Передбачається, що рішення Уряду наблизить надання адміністративних послуг до громадян та бізнесу (особливо віддалених населених пунктів районів або об’єднаних територіальних громад) та підвищить якість надання адміністративних послуг.
---------------
17 грудня о 15.00 відбулось засідання президії обласної ради
---------------
16 грудня о 10.20 відбулось засідання постійної комісії обласної ради з питань науки і освіти, інновацій, молоді, сім'ї і спорту, культури та духовності
---------------
16 грудня об 11.00 відбулось засідання постійної комісії обласної ради з питань спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Миколаївської області, житлово-комунального господарства, капітального будівництва та архітектури
---------------
16 грудня о 13.00 відбулось засідання постійної комісії обласної радиз питань соціальної політики, охорони здоров’я, материнства, дитинства, захисту прав учасників і ветеранів АТО/ООС та їхніх сімей, гендерної рівності
---------------
13 грудня об 11.00 відбулось засідання постійної комісії обласної ради з питань регіонального розвитку, планування, бюджету, фінансів та інвестицій
---------------
13 грудня о 13.00 відбулось засідання постійної комісії обласної ради з питань екології, охорони довкілля, раціонального природокористування, туризму та рекреації
---------------
12 грудня о 10.00 відбулось засідання постійної комісії обласної ради з питань промислової політики, підприємництва, транспортної інфраструктури, водногосподарського комплексу, енергетики та енергозбереження, зв’язку та цифровізації
---------------
11 грудня о 10.00 відбулось засідання постійної комісії обласної ради з питань науки і освіти, інновацій, молоді, сім'ї і спорту, культури та духовності
Нд | Пн | Вт | Ср | Чт | Пт | Сб |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 31 |
Антон Вікторович