54001, м.Миколаїв, вул. Адміральська, 22 +38 068 4404824 [email protected]

Сайт відновлює свою роботу після кібератаки. Інформація в процесі актуалізації.

УРЯД ЗАТВЕРДИВ ПОРЯДОК ВИКОРИСТАННЯ КОШТІВ У РОЗМІРІ 70 МЛН ГРН ДЛЯ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЦЕНТРІВ НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ

15.10.2019

9 жовтня Кабінет Міністрів України затвердив розроблений Мінекономіки Порядок використання коштів, передбачених у державному бюджеті для забезпечення центрів надання адміністративних послуг (ЦНАП) обладнанням для видачі паспортних документів, посвідчення водія та реєстрації транспортних засобів.

Відповідна постанова Уряду встановлює механізм використання коштів у розмірі 70 млн грн, передбачених у держбюджеті для забезпечення центрів обладнанням для видачі паспортних документів, посвідчення водія та реєстрації транспортних засобів. Також Уряд затвердив процедуру визначення ЦНАПів, які будуть забезпечені відповідним обладнанням.

Відповідно до плану заходів з реалізації Стратегії реформування державного управління України на 2019-2021 роки (розпорядження Уряду № 474 від 24 червня 2016 року) саме Мінекономіки виконує завдання із забезпечення ЦНАПів обладнанням для видачі паспортних документів, посвідчення водія та реєстрації транспортних засобів.

Мінекономіки формує перелік ЦНАПів, для яких буде здійснюватись закупівля обладнання на підставі рекомендацій, наданих облдержадміністраціями. У свою чергу такі рекомендації формуються на основі інформації від селищних і міських рад щодо утворених ними ЦНАПів з урахуванням кількості населення адміністративно-територіальної одиниці, яку обслуговує відповідний ЦНАП, характеристик приміщення ЦНАПу, його кадрового і матеріально-технічного забезпечення, відстані до відповідного ЦНАПу, підключення відповідного ЦНАПу до національної системи конфіденційного зв’язку. 

При цьому, з метою забезпечення доступності адміністративних послуг, при формуванні переліку ЦНАПів, для яких буде здійснені закупівлі передбаченого обладнання, перевага буде надана тим ЦНАПам, що створені органами місцевого самоврядування в селищах, містах і об’єднаних територіальних громадах із населенням від 10 до 80 тис. осіб. 

Передбачається, що рішення Уряду наблизить надання адміністративних послуг до громадян та бізнесу (особливо віддалених населених пунктів районів або об’єднаних територіальних громад) та підвищить якість надання адміністративних послуг.

ПОДІЇ

17.04.2025 року о 13.00 відбулось засідання постійної комісії обласної ради з питань спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Миколаївської області, житлово-комунального господарства, капітального будівництва та архітектури 

16.04.2025 року о 10.00 відбулось засідання постійної комісії обласної ради  з питань регіонального розвитку, планування, бюджету, фінансів та інвестицій

16.04.2025 року о 14.00 відбулось засідання постійної комісії обласної ради з питань соціальної політики, охорони здоров'я, материнства, дитинства, захисту прав учасників і ветеранів АТО/ООС та їхніх сімей, гендерної рівності

14.04.2025 року о 14.00 відбулось засідання постійної комісії обласної ради з питань захисту прав і свобод людини, законності і правопорядку, антикорупційної та регуляторної політики, регламенту, депутатської діяльності та етики, комунікативної політики

14.04.2025 року о 10.00 відбулось засідання постійної комісії обласної ради з питань науки і освіти, інновацій, молоді, сім’ї і спорту, культури та духовності 

31.03.2025 року о 14.00 відбулось засідання постійної комісії обласної ради з питань соціальної політики, охорони здоров'я, материнства, дитинства, захисту прав учасників і ветеранів АТО/ООС та їхніх сімей, гендерної рівності

26.03.2025 року об 11.00 відбулось засідання постійної комісії обласної ради з питань спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Миколаївської області, житлово-комунального господарства, капітального будівництва та архітектури 

14.03.2025 року о 10.00  відбулось засідання постійної комісії з питань науки і освіти, інновацій, молоді, сім’ї і спорту, культури та духовності

 

 

Квітень 2025
Нд Пн Вт Ср Чт Пт Сб
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      
Tabunschik
Голова обласної ради Табунщик
Антон Вікторович 
підписатись на розсилку