ДЕПУТАТИ ОБЛАСНОЇ РАДИ СТУРБОВАНІ СИТУАЦІЄЮ З РЕФОРМУВАННЯМ РАЙАВТОДОРІВ
28-го серпня депутати Миколаївської обласної ради здійснили виїзд до Єланецького району. Предметом обговорення була ситуація з капітальним ремонтом автодороги Н-14 Миколаїв-Олександрівка-Кропивницький, відновленням автошляхів області і реформуванням мережі філій ДП «Миколаївський облавтодор». У виїзному засіданні взяли участь заступник голови Миколаївської обласної ради Андрій Кротов, депутати Миколаївської обласної ради Михайло Талпа, Василь Жосан, Тетяна Демченко, Олександр Бондар і члени постійної депутатської комісії з питань промислової політики та підприємництва, енергетики та енергозбереження, транспорту та розвитку інфраструктури. Тож, згідно з їх спільним рішенням, до порядку денного виїзного засідання було включено ще й питання про необхідність скликання у термін до 10 вересня позачергового пленарного засідання сесії Миколаївської обласної ради з розглядом одного єдиного питання - «Про критичний стан доріг Миколаївської області».
Палкі дискусії точилися між запрошеними і депутатами Миколаївської обласної ради під час обговорення проблематики ДП «Миколаївський облавтодор». В його системі колись працювало 24 підприємства-філії. Після першої хвилі оптимізації їх залишилося 17. Згодом відбулось іще одне скорочення. Результатом цього стало функціонування всього декількох підприємств-філій в регіоні. З них 3 ДЕПа і 4 райавтодори. Варварівський, Миколаївський, Южноукраїнський – ДЕП; Новобузький, Снігурівський, Первомайський, Врадіївський, Вознесенський-райавтодори;
За словами сьогоднішніх працівників підприємств-філій до Києва вже було направлено листа з пропозицією остаточної оптимізації. Люди почали бити на сполох. На глибоке переконання дорожників ініціатива виходить безпосередньо від сучасного очільника ДП «Миколаївський облавтодор».
Справа в тім, що розмови про необхідність глибокого реформування дорожньої галузі в Україні точилися вже протягом декількох років поспіль. Столичні менеджери-управлінці сучасну структуру вважають недієздатною-рудиментарним залишком минулого. Виходячи з цього і було запущено механізм оптимізації. Зміни мають торкнутися як облавтодорів, так і райавтодорів.
Природньо у депутатів обласної ради і запрошених виникало питання доцільності запровадження таких дій напередодні осінньо-зимового періоду. Адже, не секрет, що в наслідок реформування може постати питання хто підсипатиме дороги у районах, якщо відповідну службу ліквідують, натомість не створивши нічого навзаєм? Хто експлуатуватиме автошляхи? Та запитань поки що більше ніж відповідей.
Депутат Миколаївської обласної ради Василь Жосан звернувся до колег-депутатів з проханням задіяти усі можливі ресурси задля збереження існуючої структури.
«Колеги, я нечасто виступаю. Сьогодні ж, прошу вас допомогти втримати ситуацію. Спочатку дорожників позбавили роботи. А сьогодні ще й позбавляють можливостей взагалі працювати. Ми всі разом добре пам’ятаємо, як створювалися наші райавтодори. Допоможіть, будь ласка, винести це питання на розгляд сесії у тій редакції, яку ми з вами відпрацюємо. Попереду зима і ми маємо подумати про людей в районах»,- підкреслив Василь Жосан.
Заступник голови Миколаївської обласної ради Андрій Кротов, члени постійної комісії з питань промислової політики, присутні на виїзному засіданні депутати обласної ради пропонували різні шляхи: від передачі таких підприємств у власність громади до створення нового комунального підприємства.
«Моя думка наступна-ми в змозі надавати співфінансування з обласного бюджету у разі виникнення такої гострої необхідності. Якщо ви берете на районне утримання таке підприємство і виникає ситуація недостатності коштів, ви завжди зможете звернутися до депутатського корпусу облради з проханням щодо співфінансування. Давайте з такою думкою виходити»,- запропонував заступник голови Миколаївської обласної ради Андрій Кротов.
Депутат Миколаївської обласної ради Михайло Талпа у процесі швидкого реформування райавтодорів взагалі вбачає наявність схеми привласнення майна.
По завершенні дискусії депутати дійшли спільної точки зору щодо необхідності зупинити оптимізацію структури з подальшою ініціативою передачі підприємств на утримання районів.
19 листопада об 11.00 відбулось засідання постійної комісії обласної ради з питань спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Миколаївської області, житлово-комунального господарства, капітального будівництва та архітектури
18 листопада об 11.00 відбулось засідання постійної комісії обласної ради з питань захисту прав і свобод людини, законності і правопорядку, антикорупційної та регуляторної політики, регламенту, депутатської діяльності та етики, комунікативної політики
15 листопада об 10.00 відбулось засідання постійної комісії обласної ради з питань науки і освіти, інновацій, молоді, сім'ї і спорту, культури та духовності
Нд | Пн | Вт | Ср | Чт | Пт | Сб |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | |||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
Антон Вікторович